SWEETMOM2 Kzlar iyi akşamlarcarsamva günü Dr.gttimde bebeğimin 9hafta 4gunluk olduğunu söyledi yani iki buçuk aylık mi olmuş oluyor 🤔🤯
yagmur_s SWEETMOM2 10. Hafta bitince aynen 2 buçuk aylık hamilesin de hafta hesabı kullan gitsin 😂 hoş çevre belki bilmez. Sen de 2 buçuk olduk de👌🏻
MerveEbru SWEETMOM2 maşallah canım iki ayın içindesin henüz yeni fark etmene şaşırdım düzensiz mi adet oluyorsun?
SWEETMOM2 SWEETMOM2 MerveEbru ewet duzensz biraz canım ben syle hesaplıyor m dört hafta Biray sekiz hafta iki ay dokuz hafta bihafta fazladan çarşambadan belli bihafta oldu on beş gün desem iki bcik diyorum😁
yagmur_s SWEETMOM2 ya buçuk da değil işte yok 2 ay 3 gün yok 10 gün yok bilmem ne 12 hafta da da 3 aylık değil ama 3 ay aslında 😂 o yüzden hiç girmiyorum ay hesabına
yagmur_s SWEETMOM2 senin şu an 2 ay 3 gün. 10. Hafta bitince de 2 ay 10 gün olcak. 12 hafta bitince 2 ay 24 gün olcak 3ün belin lafını yapma 3 ay de o zaman da işte öyle garip hesabı bunun 😂
SWEETMOM2 yagmur_s su hesap olayını bı turlu cozemedimmm yaa😢😊dr.hafta değil ay olatqk demi desem napsam
yagmur_s SWEETMOM2 doktor hafta hesabı yapar zaten. Sen etrafa dersin şu kadsr hafta aşağı yukarı şu aylık 👌🏻hiiç kasma 2 ayı biraz geçtik de yeter
SWEETMOM2 yagmur_s Aynen ya işte benim ccgum benim karnimda kaç desem biiki gün eksik vs sorun değil😏😆
Deletedmom5262 SWEETMOM2 benimde son adetim 29 Kasım ama ben şuan 10+5im, hatta doktora göre 10+7yim ultrason cihazlarına göre çok değişiklik yapıyormus canım sonuçlar ben öyle duymuştum
Deletedmom5262 MerveEbru yaaaa ne güzel 🥰 tahmini doğumunuz ne zaman? Burası beş Eylül gösteriyor bir doktor 10 Eylül dedi biri başta 6 dedi en son gidişimde 2 dedi yavaş yavaş ağustosa geliyoruz 😂