Benimde aşırı ağrı ve acı oluyor midemde sanki böyle iki el sıkıyor midemi kadın doğumcum gaviscon verdi hiçbir işe yaramadı daha sonra dahiliye ye gittim oda gaviscondan başka bişey yazamam dedi bazen nefes alamıyorum çok sıkıntım var ama kimse yardımcı olamıyor daha 24 haftalığım bebek büyüdükçe dahada midem sıkışcak napıcam kara kara düşünüyorum 😥