mucizevar İki gebeliğimin ikisinde de yaşadım maalesef 😏
Karnın büyümeye başladıkça, bebek geliştikçe o kaşıntı ve acı çatlakların habercisi canım büyük bir ihtimalle. Çünkü bende öyle oldu. Hindistan cevizi yağı, zeytinyağı, vazelin bunları sür; kaşıntı ve kızarıklık yaşadığın bölgeyi kuru bırakma. Mümkün olduğunca nemli kalsın