[silindi] eyvahlar olsun önümüzde daha kaç hafta var ☹️ Artık günler de geçmiyor sanki bana. Eskiden ne çabuk geçiyor haftalar diyordum ağrıdan sızıdan geçmiyor günlerim. Tek mide değil ki zaten sırt ağrısı,kasık ağrısı herşey var. Allahım verdiğin herşeye şükür tabi ki Sağlıkla alalım inşallah bebeklerimizi kucağımıza da bu günlerde geçer gider sonra 🌸