aksamdan bu saate kadar rahatsız edici sekılde bas agrısı basladı :( gavıscon ıcıyorum dıye parolda almak ıstemedım . eşimde goreve gitti çok korkuyorum ya ;( tansıyonumda normal herzamankı gibi bu saatte parol içilirmi acaba bir saat once mıde yanması ıcın ıkı kasık gavıscon ıcmıstım