Sedna Selam hanımlar, doktorum özel başarı hastanesi ile anlaşma yapmış. Söylediğine göre iyi bir hastane, brnim daha önce gezip görme şansım olmadı. Doktorumun muayene ve doğum işlerini farklı hastanelerde yapma sebebinden dolayı ben takibimi florence da yaptırıyordum. Şimdi sonuna geldik haftaya doğumum olacak ve eski doktorumun yaptırmasını çok istiyorum ama hastaneden emin değilim. Buraya daha önce giden, doğuran, yorum duyan varsa beni de bilgilendirmesini çok isterim. Şimdiden teşekkür ederim 🎀
Esmaky Sedna ben başarı hastanesi kenan beye gidiyorum kadın dogumcu gayet iyi güzel bir hastane tavsiye edrm