6+2 günlük hamileyim çok sancım oluyor ne yapmam gerek geceleri uyuyamıyorum
Yasemin_71 geceleri uyutmayacak kadar bir sancı varsa en kısa zamanda doktora gidin bence
Doktor normal dedi bebek yerleşiyor dedi