Çok şükür minik prensesimi aldım kucağıma kızlar iki gün oldu doğum yapalı benim 3 gebeligimdi diğer ikisi normal olmuştu buna da normal olur demişti doktor kontrole gittiğimde bebeğin suyu azalmış hareketleri azalma olunca 39.haftada yatış kararı verdi ve doğumu başlattı suni sancı ile fakat bir türlü acilmam olmuyordu sabah 8 gibi verildi sancı öğleye doğru anca 3 cm oldu bu arada sancım çok var ama acilmam yok öğleden sonra suyunu patlatalim açılma daha çabuk ilerlesin dedi suyu patlatinca kanlı gelmiş normalde kanlı gelmemesi lazımmış sonra doktor nst ye bağlayın hemen dedi 5 dakika sonra bebeğin kalp atışlarında azalma oldu bnm de oksijenim düştü doktor apar topar zorunlu sezeryan diye ameliyata aldı bu sırada sancidan artık hiç dermanım kalmadı sezeryana girdim yarım saate kalmadı bebişimin sesini duydum bu arada spinal anestezi oldum.Zorlu bir süreç geçirdim ama sonu çok güzeldi bütün çektiğim ağrılari unuttum prensesimi görünce. Normal doğumun kıymetini bilelim sezeryan çok zor geldi bana. Neyse kızlar biraz uzun oldu hakkınızı helal edin bende bu postu açmayı hayal ediyordum hep çok şükür ben kavuştum kuzuma darısı tüm hamislere inşaallah..