Cansel 35 haftalığız biz ve bugün pek kıbırdamıyo bi iki kere çok az vurdu o kadar bebeğimin boynunda kordon var ve o yüzden korkutuyo beni😔😔😔
Cansel Boynunda kordon olup sonradan düzelen varmj doktorum çok korkmamamı söyledi ama yinede elimde değil herşey normal Doğuma uygun dedi ama yinede size sormak istedim
Elabadeninannesi Cansel benimde vardı boynunda kordon canım ama şükür çıkarmış benimki anne karnındayken sorun olmuyormuş öyle dedi doktorum ama için rahatlasın bi doktorunu ara
Cansel Elabadeninannesi benimkide çok takma dedi çünkü boynundan koltuk altına doğru geçiyormuş ama yinede insan korkuyo
Pinarr Çok hareket etmeme nedeni de büyü Cansel çok hareketli olmama nedeni artık alanı daraldığındandır. Rahat hareket edemediğinden 2 3 hafta öncesi gibi aşırı hareketli olamaz 🙂 doktorum söylemişti. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.
Elabadeninannesi Cansel tabii haklısın ama artk yeride daraldı belli bi haftadan sonra sadece sert tekmeler geliyomş öyle deniliyo hayırlısıyla doğurmak nasip etsin inşallah hayırlısıyla vaktinde saatinde inşallah.
Esraabrklu Hayır kordon donanmasından dolayı hareket etmiyor diye düşünme.O haftalarda zaten yavaşlıyor bebekler yani yeri daralıyor bebek büyüyor ve halince hareket edemiyor.yani korkutma kendini
Cansel Sağolun kızlar zaten çok şükür kıbırdadı biraz uğraştırdı korkuttu ama sonra ben burdayım dedi 😊😄