5334ist Tam 39 haftamdayım bugun sancım çıktı nst de açılmam hiç yokmuş ama çatım çok genişmiş dua edin bana kasık ağrılarım var zor yürüyorum
Bsrahb 5334ist çatınızın geniş olması çok iyi benimde dar dedi ama normal Doğumu deneyeceğiz yine.Çok Şanslısın rabbim kolay Doğum nasip etsin
5334ist Bsrahb inşallah rahat olur açılmam hiç yok ama bilmem açılır mı çok korkuyorum birde yetmemiş gibi hasta oldum boğazlarım ağrıyor öksürük bıktım bu sene hastalıktan başım kalkmadı