Esrskrylmz 34ferdadmrsy_ ah ahh 41 de suni sancıyla doğurdum hala gelesi yoktu oğlumun inşallah tez vakitte kavuşursunuz 🥲🙏
Elisaceren Esrskrylmz Ah benim de 40+0 bugün oğlum gelmedi hala 😞 hiç böle olcagını düşünmemiştim moralim bozuluyor arttık 34ferdadmrsy_
Elyesa_annesi 34ferdadmrsy_ ya herkesin ki öyle beden benimki değil gerçekten ağlayasın geliyor hamileliği çok uzun süren ben olacak galiba 🙈😢😢🙈🙈
34ferdadmrsy_ 42 de dogurursun belki kimi çocuk öyle geliyormuş canım üremeside önemliymiş 🤷🏼♀️ 40 olduk ama doguramadık bizde 🤦🏽♀️ Doktor ne diyor peki
34ferdadmrsy_ Elisaceren Bende aynı erken gelir dediler kızlara ama yok daha inşaALLAH Bugün dogururuz 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 🤦🏽♀️
Esrskrylmz Elisaceren inşallah hayırlısıyla sağ salim kucağınıza alırsınız anlıyorum sizi sabredin 🙏🥺
Elisaceren Esrskrylmz amiin inşallah 🙏 hayırlısıyla sağlıkla kucagımıza alalım da zamanı kendi belirlesin ne yapalım ☺️