Ipeksari57 Merhaba kızlar 12+4 günlük olduk ve karnımda minik pıtırtılar kıpırdanmalar var çok değişik hissediyorum ilk gebeliğim de böyle hiç birsey yaşamadım bunda hani bebeğin haraketleri mi bilemedim sizce ne oluyor 🤔💜
Sedapink Ipeksari57 canım benim de aynı haftada aynı şey oldu hep oynadı 1gün boyunca hiç durmadı valla bidaha da öyle bişey olmadı zaten 2.gebeliğim bu arada 1.cide de öyle olmamıştı
Ipeksari57 Sedapink Benim de 3 4 saattir içimde balonlar patlıyor sanki pıtır pıtır ilk gebeliğim de bu kadar erken olmamıştı bende şaşırdım hafif ağrı da yapıyor 2. Gebelikte haraketler erken hissediliyor diyorlar hep ondan olabilir mi acaba bu arada siz kaç haftalık oldunuz acaba şuan 🌸🤗
Ipeksari57 Sedapink böbreğimde taş varmış 2 gündür hastanelerde yatıyorum canım durumum vaya kötü diyebilirim
Meltem_Akgn3 Ipeksari57 o haftalarda böyle ihtimal yok diye biliyorum ikinci gebelikte 14 haftalardan sonra kişiden kişiye hissedile biliniyormuş ben 16 haftalığım hissetmiyorum bişey bazen oluyor gbi ama oda gaz sancısıdır diye düşünüyorum normalde 17 ve 20 lerde hissediliyor sanırım ilk gebelikte geçmiş olsun buarada
Sedapink Ipeksari57 evet canım bende dün hastaneye gittim soğuk almışım bide tiş torbası kaymış sende neden kaynaklanıyor
Ipeksari57 Meltem_Akgn3 bende bebek haraketleri olduğunu düşünmemiştim aşırı suphelendim çünkü erken olduğunu az çok tahmin ediyorum ama sonuç olarak böbreğimde taş olması beni bitirdi diyebilirim ve çok teşekkür ederim geçer inşallah 🙏😔
Ipeksari57 Sedapink Bende olan ağrı böbreğimden kaynaklanıyormuş böbreğimde taş çıktı canım benim 13 şubat ta acile gittim aşırı ağrıyla sonuç böbreğimde tas varmış