01_08 Arkadaşlar doktorun tavisyesi ile folik asit kullanmaya başladım. Ama inanılmaz bir siskinlik var ellerim ayaklarım şişiyor sürekli hatta ayaklarımın üzerine basamayacak duruma geldim neredeyse bileklerim bile şişti 😂 Acaba folik asit mi yaptı desem yani başkasında böyle bir etki oldu mu. Annemler ödemdir diyor fakat bir ödem bu kadar olamaz diye düşünüyorum lütfen bu konuda bilgisi olan yazabilir mi? Bu arada eşimle de denemeler yaptık hani hamilelik belirtileri desem ama sanmıyorum
Zpy 01_08 hamileliğimfen önce 4 ay , hamileliğimdede 15. Haftaya kadar içtim böyle bir etki olmadı. Hamileliğiniz olsa dahi ödem sorununuz hemen başlamazki farklı bir sebepten olarak troit vs , folikten olduğunu sanmam👍🏽
Gusta 01_08 yapıyor canım bende kullandığım zaman çok fazla şişlik ve baş dönmem oluyordu bıraktığım zaman normale döndüm
01_08 Zpy bende öyle düşünüyorum folik asitle ilgili değildir diye düşünüyorum ama aşırı rahatsız olmaya başladım sizlere sormak istedim. Evet hamileliğin de ilerleyen dönemlerinde olur dediler şişkinlik genel olarak
01_08 Gusta öyle mi inanın sevindim desem kusura bakmayın. Çünkü artık başka bir problem olduğunu düşünmeye başlamıştım normal şekilde bir şişkinlik değil çünkü