Zberna Yardımcı olun lütfen kasıklarımda sanki elektirik çarpması gibi derinden derinden sürekli tuvaletin var gibi hissediyorum bebekte harektli hissediyorum normalmi
Ozdemirpinar622 Zberna bebek hareket ettikçe rahime baskı yapıyor o yuzden wc ıhtıyacı cok oluyor ve gidince 1 2 damla tek gelıyor
Zberna Ozdemirpinar622 çok tesekur ederim kasıklarımda çok şişlik var bacaklarımı yanyana getiremiyorum sanırsam buda normal
Ozdemirpinar622 Zberna aynen normal canım cocuk kendını doguma hazırladığı ıcın yalancı sancı oluyor eminim karnında ara ara tas gibi seertlıkte oluyordur
Kelebekim Zberna evet aynıları bana da oluyor, 37+6 yım. Bebek hareket ettikçe daha da bıçak saplanır gibi oluyor. WC gidince 1 damla bile çıksa rahatlıyorsun.
Ozdemirpinar622 Zberna hıcbısı yapmaz canım eger plates topun varsa uzerıne otur ve minik minik zıpla rahim kasların calısıyor oyle agrı azalır yada evın ıcınde yuruyus yap en onemlısı sıcak bir duş al bana ıyı gelenler bunlar
Kelebekim Zberna hareket ediyorum ben, bazen geçiyor bazen tekrarlıyor, ama o bıçak saplanması olduğunda wc gidiyorum 1 damla da çıksa rahatlatıyor. Başka bir şey yapmıyorum