Kvser Arkadaşlar coronayım ve karantinadayız . Adetim 9 şubattı fakat olmadım belirtim yok akıntım yok dün ve bugün az şekilde şeffaf bir kaç damla geldi . Test yapamadım malum karantinadayız . Acaba corona mı geciktirmiş olabilir mi başına gelen var mı ?