Kızlar birşey sorucam 34+6 yız dün sabah 18 lt dolu yağ tenekesini kaldırdım tezgahon üzerinden yağdanlık dolduruyordum o sıra sırtıma bir ağrı girdi tutuldu bide sırtım ve hala geçmedi nasıl geçicek bilen var mı çok sızlıyor ve bazem nefes alırken bile canım acıyor