Kızlar endişesi olan vardır diye yazıyorum 7.ay itibariyle doğuma kadar ağdaya gideyim dedim, herkes yok kararma olursun leke yapar, yok kasarsın kendini sakıncalı diyenleri dinlemeyin. Acı eşiği bile değişmemiş benim 10 dk da bitti. Doktoruma danışıp gittim hiç bir sıkıntı yok, belki tereddüt edeniniz vardır yazmak istedim ❤️