taninmayananne Kızlar bugün komşum hastaneye gitmişti erken test istedim almış sağolsun :) testin kutusunda adete 6 gün kala diyor, benim reglime 10 gün var yapsam çıkar mı acaba ? Yoksa 4 gün daha beklemeli miyim?
guzel_anne1 taninmayananne Bence bekle. Teste bile 6 gün diyorsa olumsuz çıkması durumda moral olarak düşüyor insan. Sabret bakalım bir kaç gün daha hakkında hayırlısı olsun inşallah ☺️
taninmayananne tugbaacng üstünde 6 gün kala falan yazıyor muydu, ben bir kez daha almıştım onda öyle bişey yazmıyordu.
La_Liberte taninmayananne inanın sabretmek en güzeli ☺️ Eğer adetleriniz düzenliyse geç döllenme olmadıysa adetinize iki gün kala yapın çıkar☺️ İnşallah sağlıkla hamilesinizdir 🙏🏻🌸
taninmayananne tugbaacng oğlumda kaset test almıştım 3 Gun kala çıkmamıştı 😔 ertesi sabah ilk idrarla yapınca hayalet çizgi çıkmıştı … Yapısal olabilir o yüzden bekleyeyim diye düşünüyorum