38+3 den selam 😭 ptesi günü sezeryan doğumum olacak şehir hastanesinde test falan istediler bugün covid olduğumu öğrendim . Süreç nasıl ilerleyecek ? Bende bi belirti yok sadece hafif sırt agrilarim var ama öyle ağır degil😭 çok moralim bozuldu iki yıl boyunca olmadı doğuma uç gün kala oldum 😭😭