Vücudumda kaşıntı vardı göbek çevremde ve bileklerimde. deride kızarıklık şeklinde aşırı derecede kaşınıyor. Doktora gittim.kan ve idrarımda enfeksiyon çıktı yüksek buda kaşıntıya sebep olabilirmiş. Azosilin verdi doktor eczanede bugün o ilacın kalktığını toplatıldığını söyledi alamadım. Aşırı derecede kaşıntım var duramıyorum.bir fikri olan bu durumu yaşayan varmı napmalıyım.kaşımaktan çizdim karnımı hep.bütün vucudum kaşınıyor nerdeyse biri yardım edebilir mi bana bebeğe zarar verirmi enfeksiyon