Canım kıyaslama yapma sağlık en önemlisi kilo sorun değil doğduğunda da alınır. Bende 35+0 da gittiğimde 3100 kg dedi ama en baştan beri hep öndeydi kilosu genetikte olabilir kıızmda 37 de doğdu 3200 dü. Kilo sonra alınıyor veriliyor önemli olan sağlığı 👍🏻