Melissa123 Dişim kırıldı ve lokal anestezi ile dolgu yaptırmak durumunda kaldım. Anestezinin bebeğe bir zararı olur mu?
Zehra9616 Melissa123 ilk 3 ayi gectiysen bisi olmaz bide son 3 ayda yapmiyo ortadaki 3 aylik zamanda sknti olmaz
Babydream Melissa123 benimde çok dişim ağrıyor canım 21 haftalığım doktorum bütün işlemleri yaptırabilirsin dedi ama ben bişey olur diye yaptırmıyorum doğumdan sonra yaptırıcam
Zpy Melissa123 olmaz tabiki gerekli durumlarda narkoz verip ameliyat dahi yapılıyor hamilelere demişti doktorum gönül rahatlığıyla diş işlerimi yaptırmamı önerdi yaptırdımda👍🏽
Umran__37 En cok merak ettim seydi bende dislerimi temizlettirmek istiyorum surekli dusunuyorm yaparlar mi die
Babydream Umran__37 o biraz lüks bişey canım diş temizletmek genelde acil işleri yapıyorlar hamilelikte bence doğumdan sonraya ertelesen iyi olur
Mervedez159 Ay diş deme bende 6 haftalık hamıleyım nezamandır dıs agrısı cekıyorum kanal tedavısı yapıcaz dedıler ama uyusutrmasan yapamazlar ki 6 haflaıktada zararlı degılmıdır anestezi