burcaktufenk ben 36 da hazırladım ama bence en geç 35 e kadar hazır olması lazım her ihtimale karşı, ben geç kaldım biraz 🤗
Bebek için
3 takım 5 li hastane çıkışı
2 tane tulum seti bunların içine ekstra çorap ve iç zıbın ekledim
20 tane bez
4 tane ağız bezi
Islak mendil
Bebek temizleme pamuğu
Tek kullanımlık 2 tane alt açma örtüsü
2 ince battaniye ( biri hemşireye vermek için diğeri çocuğun yattığı yere örtmek için)
1 kalın battaniye
Biberon, emzik
Kendime
2 pijama takımı
1 eşofman takımı hastane çıkışı için
1 tane sadece pijama altı
Göğüs koruyucu kalkan
1 tane emzirme sütyeni
Depend, kotex külot
Terlik, kalın hırka
Çöp poşeti
Nescafe ve havlu peçete 🌸 ille vardır eksiği fazlası çokta düşünmeye gerek yok lazım olanı aldırtırız diye düşünüyorum 🤗