Zeynepcan98 Merhabalar, ilk nst ye gircez ama nasıl gidilmeli sizce ? Kimisi tok olmalısın kimisi aç olmalısın diyor. Kızlar sizce ne yapmalı tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi lütfen ? 🙏🏻
Sevim-b Tok olmalısın. Girmeden hemen önce çikolata, kek vb. Yersen hareketli olur ve çabuk sonuçlanır. Uyuduğunda işe yaramıyor ve süreç uzuyor 🤷🏼♀️