Bebikocum Selam dış tellerim var benim ana gebelikte zararı var mı yok mu bilmiyorum internet çık kafa karıştırıyor dış teli olup doğuran yada hamileyken çıkartan var mı
Bernako Bebikocum hayır değil tabiki benim yeni çıktı diş tellerim. Daha öncede diş telleriylede ameliyat oldum.
Esra_G Bebikocum ben de şuan tel tedavisindeyim. Hatta 2. Trimesterı bekliyoruz vida takılacak uyuşturulcak diye :) sorun yok tedavinizi aksatmayın bence
Bebikocum Esraliiii ne bilim doktoruma sormayida unuttum çıksın takılır yinede bebise sıkıntı olmasın diye şey yaptım ben internette bi sürü şey yazıyor hangisine inanicagimi sasirdim
Bebikocum Esraliiii ne bilim doktoruma sormayida unuttum çıksın takılır yinede bebise sıkıntı olmasın diye şey yaptım ben internette bi sürü şey yazıyor hangisine inanicagimi sasirdim Bernako sıkıntı olmuyorsa iyi