Perayl biz de 3 kız kardeştik ilk hamileligimde ben de bı oğlum olsun istemiştim de rabbim nasıp etti ikinciye hamileyken de dedim bir de kızım olsa daha yeter ama ikinci oğlum geliyor Allah’ın izniyle 🤗 küçük kız kardeşim var 4 yaşına yeni girdi onun sayesinde kız hevesini alıyorum 😁 ama 2 yaşındda oğlum var ve iyiki var diyorum o kadar bağlı ki bana evde herşeye yardım ediyor daha şimdiden 🥺 sürekli anne gel otur anne gel yat gelir öper inşallah inşallah ikinci de abisi gibi olur 🤲