Kızlaar bugün tam 38 hafta olduk sabah doktora gittim çatı muayenesi yaptı 4 5 cm açıklığın var dedi biraz önce de koyu kahve rengi sümüksü bişey gelmişti sonra akıntıyla birlikte kırmızı kan geldi. Ama suan sancım falan yok acaba bu gece sancım falan olur mu yada bir iki gün daha bekler mi ?? 💁🏻♀️