zeeynepp19 Bebeğin suyu azalmış yatışı yapıldı düzenli sancılarım var 100 lere kadar çıkıyor Ben pek sancı hissetmiyorum ama açılmam 1 santim ve ilerlemiyor sancım olduğu için şu anda bekliyorlar açılmam ilerlemezse sezeryan olur mu sizce
zeeynepp19 Canselyaren sancım olduğu için açılma olur diye düşünüldü muhtemelen ama açılmam ilerlemiyor Doktorlar da birbirlerine gel dışarıda konuşalım dediler yanımda bir şey söylemediler bekleyip Bir karar verecekler sanırım