Hazal51 ya aslında ben Zeynep kamıl devlet hastanesinin kontrolundeyım dogumda orda dusunuyorum. Yınede özelde bı doktorum olsun bıseyler sormam gerekebılıyor cunku. Bıde normal dogum yanlısıysa devam ederim dıye dusundum. Ama Zeynep hanım bu Yuksek tansiyonla normal dogum olmaz ben senı 10 kere sezeryana almıstım dedı. Yani normal doguumşa ugrascagını rıske gırecegını sanmıyorum acıkcası. Benim 2 tane normal dogumum oldu. İnsallah hayrsyla bu 3. Dogumum olucak. Kafalar karışık 🥴