Hasmeftun Sabah canım çok kola çekti normalde içmem ama dayanamadım1 bardak içtim sabahtan beri karnıma sancı giriyor bitiyor mahvoldum biraz iyi oldum ama şuan yine karnım patlayacak gibi hareket edemeiyorm bel ağrısı ve karin ağrısından
Sweetbabyy Hasmeftun Kola içmekle alaksı yol bence çünkü 21 haftalık detaylı da bebek yüzün dönmüyordu doktorum git kola iç gel dedi😂😂
poyrazinannesi1 Bir bardak kolayla hiçbir şey olmaz bence, ben de canım çok istediğinde içiyorum arada. Yediğiniz bir şey mi dokundu acaba?
Hasmeftun poyrazinannesi1 bilmiyorum ki anlamadim bende regl sancısı gibi tüm kasiklarim ve karnım falan çok agiriyor
SerraveAnnesii 35+1 haftadayım arada bende kola fanta vs içiyorum sorun olacağını sanmıyorum. Sancının kolayla alakası yoktur yani başka bir sebepten dolayı oluyordur
Aselinkooo Hasmeftun kolayla ilgisi olduğunu sanmıyorum gaz yapar en fazla çıkarırsanız geçer biraz hareket edin ev içinde yürüyün
Gulsumelif Hasmeftun Hasmeftun ben bugün koca bir kase yoğurtlu salata yedim ve mide ağrısı yaşıyorum sizde kola yapsaydı mideniz de problem olurdu diye düşünüyorum ama kola da gaz yapmış olabilir ve eğer gazı çıkaramazsanız bu ağrılar da oluyor
Mondly Hasmeftun kabız iseniz bağırsak düğümlenmesi olabilir ayyy ben 5 gün tuvalete çıkmadım akşam aynı doğum sancısı gibi sancım başladı ölüyordum sanki hemen acile gittik bağırsak düğümlenmesi dediler ilaçla tuvalete çıkarttılar beni kola bşr şey yapmaz sadece gaz yapar be siz de muhtemelen gaz sancısı çekiyorsunuz bol bol yürüyün
Merveonay Hasmeftun Bende canım istedikçe içiyorum ama hiç bir ağrı vs yapmıyor onla alakası yoktur belki gaz yapmıştır ama
Melos12 Hasmeftun kolayla alakası olduğunu sanmam canım ben hergün 1 bardak neredeyse içiyorum dayanamayıp
Hilal-95 Hasmeftun 1 bardak kolanın okadar gaz sancı yada ağrı yapıcağını sanmıyorum ben de içtim haftada 1 kez felan