ozlmmm93 Ayy kızlar 3 gündür çok kötüyüm daha 5 haftalık hamileyim ayaklarım ve belim o kadar agrıyorki kırılıyormuş gibi etlerimi lime lime etmişler gibi dayanamıyorum parol içtim bir Zararı yok diye ama çok korkuyorum aynı surumu yaşayan varmı bi çare
Fulyaaknk ozlmmm93 ben aşırı bulantı kusma ve kilo kaybı sebebi ile hastanede yattım başım ağrıdığında doktorlar sürekli parol verdiriyordu 17 haftadayız bir sıkıntımız yok şükür Parol zaten hamilelikte kullanabilen en bilindik ilaçlardan boş yere kendinizi korkutmayın nasibi varsa dünyaya gelecektir zaten 🙏🏻
Cybill ozlmmm93 jinekolog ağrım olunca parol kullanabileciğimi söylemişti fakat cok sıkışmadan içme ve sık içme demişti