İkili test amacı bebekte bir sorun varsa aldirabilirsin diye yani Allah korusun doktora bir danış olumsuz sonucun olduğu takdirde tedavisi varmı diye yok derse sende aldırmayı dusunmuyorsan bence yaptırman gerek yok ki tedavisi de yok bence o yüzden bedava da olsa yaptırmaya gerek yok Allah korusun olumsuz birşey duysan doğuma kadar moralin bozuk olacak bebisi etkiliyecek