Kızlar merhaba
İkinci hamileliğimi yaşıyorum bir oğlum var 3 yaşında çok şükür🤲🏼 Benim merak ettiğim şey daha doğrusu çevremin merak etmemi sağladığı şey şu ilk hamileliğimde de bu hamileliğimde de hemen hemen aynı belirtileri yaşıyorum tek fark birden aşırı acıkıyorum midem kazıyor ve 8+6 olmama rağmen genital bölgem çok kararmış onun dışında mide bulantım kusmam iki hamileliğimde de olmadı bir şeyden tiksinme vs de olmadı canımın bir şey çekmesi de yani tatlı da yiyorum tuzlu da oğlumda çok fazla tuzlu yerdim yine bir fark olarak. Tabi ki benim için çok önemli değil ama çevrem o kadar fazla bu konuyu didikliyor ki ister istemez içime düşüyor aynı belirtiler var Buda erkek miden hiç bulanmıyor bu da erkek diye diye beni gerdiler herşeyden Allahtan tabi ki ama bende merak ettim aynı şeyleri yaşayıp farklı cinsiyetten çocuğu olan oldu mu acaba ? ❤️🥰