Kızlar iyi akşamlar sizinle birşey paylaşmak istiyorum. Benim ilk oğlumda gebelik şekerim vardı hamilelikte 2 hafta önde gidiyordu ve suyum fazlaydı 38e kadar zor dayandım sonra hemen doğuma aldılar. Şükür 3 yaşında ve sağlıklı. Şimdi 2.ye hamileyim pazartesi şeker ölçümü yaptırdım ve şükür bunda şeker çıkmadı çok mutlu oldum. Sizlere tavsiyem sadece dikkat edin patates pirinç çok az yedim tatlı yok denecek kadar azalttım (sadece canım çok çekerse 1 tatlı kaşığı kadar yedim) ekmeği tam buğday yedim ve her gün 1 bardak kefir içtim. Sizde şeker ölçümüne kadar deneyin dikkat edin görün bakın düzelecek herşey. İçiniz rahat olsun şekeri çıkanlara tavsiyem kefir her gün 1 bardak mutlaka için ben kendim yapıyorum sizde maya bulabilirseniz yapın ve için derim. 😊😊