Gzdenaz_angay merhaba ben başakşehir çam sakuraya gidiyorum , benim de ilki 22 Şubat 2018 yılında sezeryan oldu şu an 20 haftalık hamileyim, Dr a normal doğum istediğimi söyledim bir aksilik olmazsa , devlet hastaneleri ssvd yapmıyormuş, sebebi de şu sancı sırasında da rahim ol atlarsa anne ve bebek riske giriyormuş, ama özel hastanelerdr her şey yolunda giderse Dr lar ssvd yapıyormuş, tabi bu pahalılık döneminde. Özel hastaneler de uçtu fiyatlar konusunda ,😑