Elifc12 11 aralıkta bebeği kaybettim 16 aralıkta gittim durumu anlattım patoloji sonucun cıksın verelim ddi sonucu aldım sistem açılmamış ddi 3 hafta sonra gel ddi kardan dolayı çıkamadık , 5 hafta sonra gittik ağrımda vardı doktora ddm makinamız arızalı ağrın içinde ürolojiye gitmen gerek ddi , kürtajdan sonra böyleyim dememe rağmen bakmadı ya . 7 martta hematolojiye aldım randevu kaybım var pıhtılaşma testi istyrm ddim . 2 tüp kan vermem gerekirken 6 tüp aldı 4 ünün sonucu yok . 4 tüp bugün verdim öğlen cıkar ddi , nasıl çıkıyor 15 günden önce cıkmaz ddiler ddm . Bizde çıkıyor ddi . Aldım sonucu birde ne görüyüm kolunu fln biyere çarpınca hemen morarıyor ya onun testiymiş 🤦🏻♀️ 4 aydır bunun için çabalamışım meğer . 5 aylık evliliğimin 4 ayı hastanelerle gecti ve geçmeye devam ediyor 🤦🏻♀️