Mucizemannesi21 Begumaydinyilmaz arastirma hastanesine gidiyorum 35 te basladim 37 haftaligim her hafta giriyorum eger bi sikayetin agrin yoksa 34 ten sonra nst istiyolar
Civcivim000 Begumaydinyilmaz beni ilk 34 haftada aldılar nst ye. Şikayet vs olursa gerekli görülen durumlarda daha erken de alınabiliyor bildiğim kadarıyla. Doktora göre de değişebiliyor.
SerraveAnnesii Devlet hastanesine gidiyorum 31.haftada başladım şu an 35.haftadayım her gitmeye nst giriyorum.
Begumaydinyilmaz SerraveAnnesii hem ozele hem devlete gidiyorum ozel sadece klinik nts yok devlette dogum yapicam diyede orayads kontrole gidiyorum 31. Haftamdayim bende daha baslatmatmadi nts
SerraveAnnesii Begumaydinyilmaz Yakın zamanda başlatır herhalde hastaneye göre de değişiyor olabilir doktorunuza bi sorun ne zaman başlayacak diye
Esra-m- Genelde 32 hafta olunca. Bazi doktorlar kapisina yazi asar 32 hafta üstü gebeler nst çekip gelsin diye