sedamom00 Şu marketteki zamlara çok sinir oluyorum kafalarına göre etiket değiştiriyorlar dolar yükseldi de bu kadar da olmaz ! Gerçekten Yaa yağlar tekrardan fırlamış yumurtalar çok küçük 40 TL ye satılıyor büyük yumurtalar nerde önceden büyük yumurtalar da vardı şimdi neden yok kendi kafalarına göre fıyat belirliyolar dolar yükselmeden önceden de bim ,hafta da yada 1 ay da etiket değiştiriyolardı kısacası dolar çıkınca hersey bahane oldu fiyatları daha çok yükseldi 1 hafta önce ki ile bugün ki bim ve şok karşılaştırıyorum ben şoka uğruyorum 1 haftada dolar mı yükselir yükselse bu kadar olmaz hiç kimse kusura bakmasın doğru olanı konuşuyorum! Dolar bahane !
litfenama sedamom00 elektriğe %127 zam geldi. Marketin yaktığı elektriği düşünebiliyor musunuz? Benzine geçen hafta toplamda 1 tl den fazla zam geldi. Yemlere gelen zamlar tavuk ve yumurta fiyatlarını, süte gelen zam yoğurt fiyatlarını etkiliyor. Hepsi zincirin bir parçası. Çalışanlar haklı olarak daha fazla zam istiyor. Zam yapılmayan grev yapıyor. Yani sorun esnafta değil, esnafı bu hale getiren ve kendini ekonomist diye tanımlayanlarda. Ekonomi iyi diye bas bas bağırıyorlar etrafta. Üretim olmayan ülke böyle oluyor. Maalesef daha kötü olacak her şey.
AdenEva Sorunu markette aramak bence çok büyük bi yanlış. Zincir marketler suçlu mu evet bi çok konuda suçlu, ama sorumlusu daha yukarılarda bi yerlerde 🙂 marketlerin giderlerini, malları alış fiyatlarını da bi düşünün, o zaman hak vereceğinizi düşünüyorum
sedamom00 AdenEva Tabiki onlara da hak vermek gerekir ama bizler ne olacağız heleki 3 4 cocugu olan asgari ücretle geçinen markette zam olur da bu kadar olmamalıydı her tarafta zam yapıyorlar her gün mü dolar yükseliyor dolar yükselmeden öncede öyle çok zam yapıyorlardi ☺️
AdenEva sedamom00 böyle kuzu gibi sessiz sedasız beklediğimiz sürece kimse bize ne olacağını düşünmeyecek 🙂
sedamom00 AdenEva aynen ama doları bahane edip zam yapıyorlar dolar yükseldi diyerek kendilerini savunuyorlar
sedamom00 Poyrazin_annesi kesinlikle birde boyutları çok küçük büyük yazıyor paketin üzerinde sonrada açıyorsun küçük çıkıyor ne diyeceğimi bilemiyorum her hafta zam demekki dolar hergün yükseliyor ki onlarda böyle zam yapıyorlar dolar çıkmadan önce de zam yaparlardı bizim yağ vardı oda 5 yada 6 TL di olmus 12 TL bi haftada gelen zam
Barisinannesi sedamom00 bacim iste bu zamin dolarla alakasi yok su an sebebi de bahanesi de dolar diil elektrik su mazota yaoilan zamlar bu zamlarin sebebi