İyi akşamlar kızlar 21+5 haftalık hamileyim özele ve devlete gidiyorum bugun detaylı ultrason devlette girdim özeldeki gibi tabi pek ilgili ve güzel değildi ama bana bebeğin herşeyi normal gözüküyor ama suyu fazla dedi biraz sonucu aldım hafta ici kendi doktoruma özele gidecem gösterecem acaba bebegin neden suyu fazla olur kötü biseymidir acaba başına boyle bisey gelen oldumu yorumlarinizi bekliyorum