Cansu2018
Kizlar merhaba 38. Haftadayim bir hafta icinde sezeryan olucam. Mecburi bi sekilde cati darligim var. Fakat benim bahar alerjim var ayrica koku aldigim anda bazen hapşırıyorum. Sezeryan olacagim icin korkuyorum. Dikislerden dolayi? Hapsirmak dikisleri patlatiyor diyolar? Varmi fikriniz