Gnm 11+1 haftalık hamileyim. İki hafta önce doktora gitmiştim o zaman bebeğin boyu 2.5 cm is yaklaşık olarak. Burada haftam ve günümde bugünkü gelişimi için boy 13 ile 15 cm arası diyor. Daha önce de ultrasonla uymamıştı buradaki bilgiler. Böyle bir durumu daha önce yaşayan var mı?
Muhammedamine Gnm canım o haftafa 15 cm mümkün değil zaten 5-7 cm oluyor ama 2.5 nasıl bi ölçü bilemedim doktorun ne dedi
Esra___ Gnm muhtemelen karıştırıyorsun Cnmm boşuna canını sıkma bi daha doktoruna gittiğinde iyice sor
deletedmom6295 Gnm 12. haftada 32mm falandı ikili testteki crl ölçüsü. bence programdabir hata vardır 😀
Gnm Muhammedamine bilemedim ki canım niye öyle oldu 9 haftalıkken 2.5 cm di işte o zaman da yine program boyu için 7 cm diyodu
Gnm Çok teşekkürler kızlar içim rahatladı 😊 keşke ekran resmi atma imkanım olsa burda bebeğiniz boyu 13-15cm diyo n’oluyo dedim 😊
C_rabia Benim bebegim 8+2’de 1,67cm cikti ve doktorum normal dedi yani bence seninki 9 haftada normal olmali ozaman..
Muhammedamine Gnm o zaman boşverin programı ne derse desin önmli olan doktorunuzun bebeğinle ilgili görüşü
C_rabia Muhammedamine bu program boyunu hep cok fazla gosteriyor bencede en onemlisi doktorun soyledigi
Gnm deletedmom6295 11.haftada senin dikkatini çekmedi mi yazı bende meyve yeşil limon boy 13-15 cm diyo kavun görünümlü limon galiba kastettiği 🙈
deletedmom6295 Gnm ben bi program daha kullanıyorum ay boy ve kilo takibini ordan yapıyorum daha doğru bilgi veriyor bence
Muhammedamine Gnm ben gebelik haftam diye bir program takip ediyorum logosu pembe bir kundağın içinde bebek ☺️ Çok gerçekçi ölçümler yer alıyo