Sld_ Merhabalar ben gebeliğimi 7. Haftada öğrendim. 7. Haftaya kadar da içiyordum. Öğrendiğim gün bıraktım aslında ama biraz zor oldu. Öğrendiğim gün sadece yaktım bir sigara orda yanarken biraz kokladım sadece. Bir kere çekip attım. Canım çektiğinde googledan bebek için zararlarına baktım. Hatta ekşi sözlükte sanırım biri yorum olarak bir komşuları olduğunu ve hamilelikte sigara içtiğini eleştirenlere de bilmemne de hamilelikte sigara içmiş çocuğu sapasağlam diye örnek verdiğini yazmış. Çocuğu 3.5 yaşındayken, annesi ona hamileyken sigara içtiği için ölmüş. Doktor buna bağlamış ölümünü. Bunu okuduktan sonra tamamen bitti zaten. Canım çektiğinde de aklıma bunu getiriyorum. Herşey Allahtan tabi ki ama bile isteye de kıyamayız küçük cana. Hamilelik bir süreç, bu süreç bittikten sonra sigaraya yine devam edebiliriz. Ama küçücük bir candan önemli değil şuan için. Böyle düşünebilirsiniz.