varbirhayalimiz Normal bence. Ben de adet olacağım gün kan tahlili vermiştim 111 çıkmıştı değerim. Herkesin beta değeri farklı olabiliyor
Esra_G Gayer güzel benüm de 202 çıkmıştı adetin 1. Günüydü gecikme yaşamadan baktırmıştım. Sizin gecikmeniz oldu mu