Kızlar merhaba 13.haftaya yeni girdim. Sürekli kahverengi akintilarim oluyor. Gece kanamam oldu bugün hastaneye gittim. Kese etrafında herhangi bir kanama alanı yok dedi doktor. Progestan kullanıyorum birde proluton dupot iğne oldum. Kahverengi akinti devam ediyor. Yaşayan var mı bunu