Merhabalar🌹
15 gün önce dondurulmuş embryo ile transfer oldum.8.gün açık pembe az miktarda kanama geldi ve test yaptırdım. 19 çıktı.
2 gün sonra tekrar verdim 53 çıktı.
Buraya kadar herşey iyi fakat sonraki günlerde 2 gün arayla tekrar verdim 80 / 105 çıktı.
- 2 gün arayla yükseliş (( 19/53/80/105 ))
1 hafta sonra kontorle çağırdı doktorum. Kesin birşey söyleyemedi. Tekrar test vermene gerek yok dedi. Keseyi görmek için çağırdı, kimyasal ya da dış gebelik olabilir mi veya geç tutunmuş olabilir mi?
Bu şekilde bir durum yaşayan arkadaşlar var mı
İyi akşamlar Dilerim 🌹