Merhaba 35.haftada covite yakalandım ilk gün çok ağır geçti felaket şekilde eklem ağrısı ve ateşim oldu bir gün acilde müşahede altindaydim ama şuan evdeyim olanlar nasıl atlattiniz acaba bebeğe birşey olacak diye de korkuyorum ama şuan iyi dedi doktor 2 buçuk kilo olmuş bebeğim gelisimde sıkıntı olur mu acaba ki birde ateş düşmezse erken doğum olabileceğini söyledi böyle olupta zamanında doğuran varmı acaba