Gozde0010 2_prens valla bnm gorumcem yapti yedi aylik cok saglklilr suan 3 ysindalar sezeryan oldu erken diye tabi bir ay kuvezde yattilar
2_prens Gozde0010 biz yedi ayı baya tamamladık Şubat’ın 23 ünde 8 âyimiz dolmuş olacak 9 aydan gün alicaz 49 gün var doğuma Allah nasip ederse sezeryan olursa daha da erken olabilir