İyi akşamlar kızlar 11+2 haftalık hamileyim. Kasım ayında verdiğim kanda demir 28 çıktı. Gıdalardan takviye edeyim derken toparlayamadım. 4 gündür demir ilacı kullanıyordum. Doktorum TSH değerlerimi istedi, istemişken demire de bakalım dedik ve demir 267 çıktı. Doktorum bu yüksekliği ilk defa gördüğünü söyledi. Dahiliye görünmem lazım fakat cuma olduğu için randevu alamadım. İnternetten bakıp duruyorum hiç iyi şeyler okumadım aplaöakran kendimi alamıyorum. Belirtilerim şu yönde;
Ağız tadım çok kötü sürekli midem bulanıyor
Böbreklerimde ağrı
Aşırı baş ağrısı
Güçsüzlük halsizlik can acısı yaşıyorum
Evimi dahi toplayamıyorum.
Demir yüksekliği yaşayan tedavi olan var mı?