Morprenses Geçenlerde bir araştırmada okumuştum. Artık bir çok üniversiteye tercih olmamış yani kimse tercih etmemiş ,bunun en büyük nedenleri arasında gencleirn artık okuyup işsiz olacaklari bir bölüme yatırım yapmak istememesi. Bu bölümler arasında mühendislik, maliye , iktisat dahi var ve bu gerçekten üniversitelerin sonu demek. 100 kişilik kontenjan varken 1 kişinin dahi tercih etmek istememesi korkunç bir durum uniler için. Gençler haklilarda. Belkide devlet bu durumun önüne geçmek için barajı kaldırmış da olabilir çünkü artık üni okumadan direk işe girerim daha kârli diye düşünen çok kişi var.