Merhaba arkadaşlar ,
10+2 gebeliğim var. Bir süredir vücudum inanılmaz kurudu döküntü ve kaşıntı oluyor. Beyaz beyaz deri döküntüsü 😞 doktoruma ilk başlarda sormuştum normal demişti şuan arttı bebek yağı be Hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Bu şekilde bir sorun yaşadınız mı ? Yazarsanız çok sevinirim 🙏🏻